5 stappen: zo bestelt u snel en eenvoudig bij Memoblokken.nl

De hoogste kwaliteit en de laagste prijs? Dat zijn niet de enige voordelen van uw bestelling bij Memoblokken.nl. Veel van onze klanten komen alleen al op deze website terug voor het enorme bestelgemak. Het bestelproces is duidelijk, betrouwbaar en eenvoudig. Het bestaat uit vijf stappen waar u doorheen geleid wordt door de handige bestelhulp.

Stap 1:  Kies product
Hier geeft u heel eenvoudig aan wat voor zelfklevende memoblokjes, schrijfblokken, notitieblokken of kubusblokken u wilt bestellen. U hoeft slechts te kiezen.

Stap 2: Besteloverzicht
U ziet op uw scherm staan wat u van plan bent te bestellen. Het is belangrijk dat u deze gegevens goed controleert. Kloppen de afmetingen of de aantallen niet?
Ga terug naar stap 1.

Stap 3: Upload bestand
Hier kunt u een bestand met het ontwerp van de lay-out uploaden. Daar bedoelen we mee:

  • Een certified PDF-bestand;
  • waarin lettertypen als contouren zijn opgeslagen;
  • met formaten en snijmarges conform de specificaties bij de productinfo.

Het bestand dat u aanlevert, wordt door ons gecontroleerd op technische fouten. Dat is service van de zaak.

Stap 4: Adresgegevens
Voer de adressen in waar de memoblokjes, notitieblokken, schrijfblokken of kubusblokken afgeleverd moeten worden. U kunt eventueel ook een afzonderlijk factuuradres opgeven.

Stap 5: Betaalmethode
Wij sturen u een factuur na levering van de producten.

 Hebt u vragen? Neem dan contact op met onze servicelijn, telefoon 072-220 4375

Wij leveren onder onze Algemene Voorwaarden

Uw voordelen
  Snelle levering
  Laagste prijs
  Topkwaliteit
  Goedverpakt
  Bestandscontrole
  Vaste contactpersoon
Voor het vectoriseren van uw bestanden ga naar www.logo2vector.nl.

Voor bedrukte paper promotional producten naar www.memoblokken.nl